XV. FEJEZET

amelyben befejeződik a történet
Ma találkoztam a kórházban Peti apjával.
- Kedves doktor úr, a fia érdekében ígérje meg, hogy nem bontatja le a pajtát - mondtam neki. - És mondja meg neki, meglátja, azonnal meggyógyul.
- Ha csak azon múlik, kérem, én igazán... De azok a rettenetes oroszlánok...
- Az oroszlánok nagyon kedvesek... higgye el.
- Hát én nem bánom... az a fő, hogy a fiam meggyógyuljon.
Peti boldogan nézett az apjára.
- Hát mégsem bontatod le?
- Ha neked olyan fontosak azok az oroszlánok... - mosolygott az apja.
Sietve szaladtam a pajtába, hogy megvigyem az örömhírt: a pajta marad. De mikor közel értem, hallottam, hogy valami szokatlan lárma hallatszik bentről.
Ott ült a pajtában az egész társaság, mindenki lármázott, és a csoport közepén meglepetve ismertem meg a kis kövér cirkuszigazgatót, akinek a cirkuszában Szigfrid föllépett.
- Hogyne, ismerem Robertót, nálam is dolgozott egy darabig - mondta éppen az igazgató, amikor beléptem. - De mikor Európába jöttem, megvált a társulattól. Téged keresett, Arabella. Azt mondta, biztosan Amerikában vagy, ő ott marad.